Detoks Çorbası Denemem - Sebze Form

Son zamanlarda instagramda siz de görmüşsünüzdür trend olan bir ürün var.
Sebze Form Organik Detoks Çorbası.
Benim de sürekli karşıma çıkıyordu bakıp inceleyip sayfayı kapatıyordum. Çünkü böyle ürünlerle ilgili her gün bir sürü olumsuz haber görüyoruz çok inanmam da zaten böyle ürünlere. Bir kaç gün öncesine kadar da hiç almak gibi bir düşüncem de yoktu. Ama kullanan bir arkadaşım oldu, ona sordum herhangi bir problem yaşamadığını aksine vücudunda olumlu yönde değişimler hissettiğini anlattı. Bunun üzerine girdim tekrar araştırdım içeriğini inceledim açıkçası kafama da yattı.
Son bir kaç senedir çok hareket edemediğimden dolayı haliyle kilo aldım, arada evde yaptığım detoks sularını içtiğimde oluyordu. Detoks vücudumuzdaki biriken yağları yakan, toksitleri vücudumuzdan arındıran, metabolizmamız için faydalı bir yöntem. En işe yarayanı da yeşil sebzelerle yapılanı. Fakat ben sebze çorbası seven biri olmadığımdan hiç denememiştim. Ama bu çorbayı duyduktan sonra "bir deneyeyim yani ne kaybederim ki" demedim de değil. Ben bir konu üzerine çok düşününce vazgeçenlerdenim onun için hemen siparişi verdim. Başlangıç için 10 günlük paketten aldım. Pazar günü sipariş verdim, salı günü elime ulaştı. İnstagramdan yazdığım tüm mesajlara kısa süre içinde de dönüş yaptılar güven konusunda bir endişem olmadı bu yüzden. Zaten kapıda ödeme ile gönderiyorlar ürünü o yönden de rahattım bilmediğim bir firmaya kredi kartı bilgisi verme fikri pek hoşuma gitmez vazgeçerdim çünkü. Ürün bandrollü ve hologramlı
bir kutuda geldi. Ürünün orijinalliğini öğrenmek isterseniz hologramkontrol.com adresinden ürünün üzerindeki hologram numarasıyla kontrol edebiliyorsunuz. İçinde iki ayrı renkte paket var. Biri kırmızı renkli gece çorbası, diğeri sarı renkli gündüz çorbası. Gece çorbasını uyumadan yarım saat önce içiyorum, gündüz çorbasını da kahvaltıdan yarım saat önce. Gece içilen çorba uykuda vücudu rahatlatıp, biriken yağları parçalamaya yarıyormuş. Gündüz içilen ise gün boyu sizi tok tutarak yemek ihtiyacınızı azaltmaya. Tadı kokusu bildiğimiz sebze çorbası sadece biraz tuzsuz. Ama sebze çorbası seviyorsanız zorlanmadan içersiniz, ben normalde de sevmediğim için ilk seferde biraz zorladım ama alışınca cidden sevdim. Daha yeni kullanmaya başladım o yüzden sonuçları hakkında daha sonra yazacağım. Ama sabah çorbasından sonra acıkmadım, sadece atıştırmalıklarla öğleni geçirdim diyebilirim. Tek kafama takılan Sağlık Bakanlığı onayına dair bir yazısı yok kutularında, umarım ölmem 😅
Açıkçası bu çorbalarla öyle inanılmaz kilo vermeyi falan düşünmüyorum zaten o öyle bir bardak çorbayla olacak iş değil. Benim bunları denemek istememdeki amacım yavaşlayan metabolizmamı çalıştırmaktı. Ayrıca içindeki sebzelerin çoğunu ağzıma sürmem onların vitaminini proteinini vücudum almıyor belki bu sayede o sebzelerinde bana bir faydası olur dedim. Yani demem o ki sadece çorbayı içip oturup kilo vermeyi beklemeyin hareket edin, spor yapın. Bu sadece bağışıklık sisteminizi, sindirim sisteminizi hızlı çalıştırmaya yardımcı olacaktır. Kilo kaybettiriyormuş evet ettirir. Çünkü çorbayı içtiğinizde içinde bulunan Glucomannan maddesi midenizde şişerek size tokluk hissi veriyormuş. E mide şişince de tabi sürekli acıkıp homini gırtlak yemek yeme gereksinimi hissetmiyoruz. Böylece de boğazımız durduğu için kilo vermiş oluyoruz 😊 Kısacası ben içtiğim kadarıyla henüz bir problem yaşamadım, kendimi kötü hissedeceğim bir durum olmadı. Dediğim gibi ben 10 günlük aldım tamamını içip bitirdiğimde 10 günün sonunda olup biteni tekrar anlatacağım bir yazı paylaşırım. Herhangi bir hastalığınız varsa, hamileyseniz ya da emziren anneyseniz doktorunuza sormadan almayın diyorlar. Organik yazsa bile siz doktorunuza sorun ne olur ne olmaz. Benim sebze form çorbasıyla ilk tanışma hikayem bu kadar. Sitesinde incelemek isterseniz Sebze Form Organik Detoks Çorbasına 






Bir sonraki yazımda görüşmek dileğiyle,
fit kalın, sağlıkla kalın 😘💓


Yorumlar

  1. Bende kilo verme yolundayım, bu ürünü düşünüyordum çok güzel bir bilgi oldu. Teşekkür ederim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder