10 Gün Sonunda Detoks Çorbası Denemem - Sebze Form

Selamlar :)
Daha önceki yazılarımdan birinde sizlere kullanmaya başladığım detoks çorbasından bahsetmiştim.10 günlük paket aldım kullandıktan sonra sonuçlarını yazacağım demiştim. Bu sabah itibari ile son paket çorbayı da içmiş bulunuyorum. Kısaca söylemem gerekirse, bu 10 gün içerisinde öyle iştahımda bir azalma falan olmadı. Çorbadan önce ne kadar yiyorsam yine aynıydı. Ama vücudumda bir değişiklik hissettim mi evet hissettim. Hareketsizliğin vermiş olduğu bir sindirim problemi, bir ağırlık vardı vücudumda o yönden rahatladım. Bu 10 gün içinde bendeki tek değişikliği daha sık su içirmek ve bağırsakları daha çok çalıştırmak oldu :)
İşte bu sayede de metabolizmam daha hareketli hale geldi bence.
Bunların dışında herhangi bir şekilde sağlığıma yan etkisi olmadı kendimde kötü bir durum hissetmedim (mide bulantısı, kusma, ağrı,sancı vs.)
Tekrar almayı düşünüyor muyum ? Şu an için düşünmüyorum. Bu 10 gün içinde iştahımda bir azalma olsaydı belki düşünürdüm. Zaten ben öyle çok kilo veriyim ihtiyacıyla almamıştım metabolizmam hareketlensin istemiştim onun da 10 günü yetti :)
He ama şu an almayı düşünmüyorum demek bir daha almam demek mi tabi ki değil. Kokusu tadı biraz beni zorlasa da yine de içilesi bir şey yani. Çok kilo problemi olanlar kilo verebilmişler mi bilmem ama denemek isterseniz alabilirsiniz ben bir yamuğunu görmedim :)

Görüşmek dileğiyle,
sağlıkla kalın 😘

Yorumlar