Saç Bakım Mucizesi "John Frieda" İle Tanışma Hikayem

Herkese Merhaba :)
Bir önceki yazımda kıvırcık saçlarıma olan aşkımdan bahsetmiştim. Bugün de bu aşkın mimarlarından bahsetmek istiyorum biraz. İlkokul ve lise zamanlarımda saçlarımla olan derdimi anlatmıştım; çok şekilsizler, bukleler düzensiz uzuyor, üstüne bir de kupkurulardı. Bütün bunları düzeltmek için yıllarca bir sürü şampuan, saç kremi, bakım yağları ne varsa denedim. Ama düzeltmek yerine aksine iyice kurudular, bukleler daha çok bozulmaya başladı. Bir de yetmezmiş gibi sürekli şampuan değiştirdiğim için saçlarımda kepek olmaya başladı. Son bir kaç seneye kadar deneme yanılma süreçlerim durmaksızın devam etti tabi ki. Ama iki üç sene öncesinde müthiş bir saç serisiyle tanıştım ve o günden beri hayatımdalar.



John Frieda Frizz Ease Bukle Belirginleştirici Şampuan ve Saç Bakım Kremi
İlk olarak John frieda' nın şampuan ve saç bakım kremini keşfettim. İlk yıkamadan sonra sanki saçlarımda daha fazla kuruma renginde bir değişiklik fark ettim. Ama sonraki bir kaç yıkamada sonuç tamamen bambaşkaydı. Saçımda inanılmaz bir parlaklık renginde canlanma vardı ve eskisine göre yumuşacıktı. Benim saçlarım uzun belime kadar ve her zaman şampuanımdan önce bakım kremim biterdi. Bu üründe tam tersi oldu çünkü kremden ufacık bir parça sürmek bile yeterli oluyor tüm saçım yumuşacık oluyor. Kokusundan zaten hiç bahsetmiyorum bile muhteşem kokuyor, gün içinde kendimi saçlarımı koklarken bulduğum bile oluyor😍

Fiyatından bahsedecek olursam, 25-30 Tl civarında bütün kozmetik dükkanlarından alabilirsiniz, tanesini tabi ki 😊 Gratis ve Watsons'ın dönem dönem ikisini birlikte indirime alıp bu fiyata sattığı da oluyor takip ederseniz yakalarsınız.

John Frieda Frizz Ease Bukle Belirginleştirici Saç Köpüğü
Kıvırcık saçlıysanız köpüksüz olur mu tabi ki olmaz. Ben John friedanın saç köpüğünü kullanalı bir sene falan oluyor, şampuan ve kremiyle aynı anda almamıştım.Uzun senelerdir kullandığım Schwarzkopf taft köpüğüm vardı hiç değiştirmeden onu kullanıyordum. Sonra bir gün şampuanlarımı alırken yanlarında köpüğü gördüm aynı markanın ürününü kullanmak daha iyi olur diye düşündüm ve denemek için aldım. İyi ki de almışım meğer meselenin büyüğü saç köpüğündeymiş.Her ürün herkesin saçına iyi gelmez o da benim saçımı kurutup buklelerimi bozuyormuş john frieda kullanmaya başlayınca anladım. Bu da aynı şampuan ve kremi gibi saçlarımı yumuşacık yapıyor ve asla yıkayana kadar buklelerin şeklinde bir bozulma olmuyor. Öyle saçta yapış yapış olayı da olmadı hiç.
Bunun fiyatı da 20-25 lira civarlarında. İndirim yakalarsanız 15-17 liraya kadar da bulabilirsiniz.✌



John Frieda Frizz Ease Onarıcı Bakım Serumu  
Eveeett işte asıl olayım bu bakım serumu 😊
Bu serumla tanışalı daha 3-4 ay oldu, geç buldum asla bırakmam o derece sevdim. İlk yazımda iki sene önce geçirdiğim kazadan bahsetmiştim, bu süreç içinde bir çok ameliyat, ilaç, hastane derken saçlarım müthiş derecede dökülmeye başladı avuç avuç desem yeridir. Artık iyice sinir harbi içindeydim, saçımı mı kestirsem saçımı mı boyatsam saçımı mı kazıtsam kafamı mı kopartsam modundaydım vallahi 😅
Sonra bir akşam annem elinde bu serumla geldi imdadıma yetişti. Hemen koştum saçlarımı yıkadım tabi ki ilk yıkamada çok bir şey belli olmasa da diğer yıkamalarda saçlarımın dökülmesi azaldı, uçları parlamaya başladı. Nemden dolayı elektriklenme çok oluyordu elektriklenme problemi de bu sayede ortadan kalktı. Bu serum yoğun bir yağ kıvamında ve bir damlası bile yeterli oluyor. Saçı yıkadıktan sonra havluyla sarmadan o ilk ıslağı ile sürmeniz gerekiyor. Sonra havluyu açtıktan sonra sonuç mükemmel, yumuşacık, parlak saçlar. Fiyatı da yanlış hatırlamıyorsam Watsons'da 50-60 lira civarında. Ve hemen bitme gibi bir sorununuz olmuyor şu an 4 ay oldu daha da yarısı dolu. 6-7 ayı görürüm ben diye düşünüyorum.



Loreal Paris Sunkiss Renk Açıcı Jel
Son olarak John Frieda dışında bir ürün daha söylemek istiyorum. Bunu da 2 sene önce ilk çıktığı zamanlarda alıp denemiştim. İnanılmaz sonuç aldım, özellikle yaz tatilinde kullandım güneşin etkisiyle saçlarımın rengini gözle görülür derecede açtı. Saçlarınızda boya kullanmak istemiyorsanız, ama renk değişikliği olsun istiyorsanız tavsiye ederim kesinlikle. Ben düzenli olarak 4 kutu kullanmıştım, kullanmayı bırakalı bir seneden fazla olacak ama saçın renginde bir değişim olmadı o açıklık hala sabit, doğal ombre oldu 👧
Fiyatı da ilk çıktığı zamanlar 14,90'dı. Şu an 19,90 civarında satılıyor sanırım. Farklı renk seçenekleri de mevcut saçınıza uygun alabileceğiniz.


Saçıma kullandığım ürünlerim bu kadar, bir de ayda bir falan kuaförlerde keratin bakımı yapıyorlar onu yaptırıyordum ben, kırıklara güçsüz saçlara çok iyi geliyor. Saçınızı benim gibi çok fazla kestirmeye kıyamayıp sadece ucundan aldıranlardansanız eğer, keratin bakımını deneyebilirsiniz. Bir de çok değil haftada bir hindistan cevizi yağı da kuru saçlarınızı yumuşatabilir, test ettim onayladım 😊

Bir sonraki yazımda görüşmek dileğiyle,
sağlıklı saçlarla kalın 💙😊


Yorumlar